Головна » 2013 » Июнь » 11 » Прийшло до нас літо , сонечком зігріте!
11:46 Отрмати версію для друкуДрукОтримати PDF версію веб-сайтуPDF
Прийшло до нас літо , сонечком зігріте!

Наш літній відпочинковий табір відкрито!

Все розпочалося з святкової лінійки, на якій було поздоровлено всіх дітей з цим чудовим святом. На цьому святі були присутні і вчителі і батьки. Для дітей проводилися різні конкурси та ігри: на кращий малюнок про відпочинок, на виконання найкращої пісні про дітей, ігри з шахів, футбол. Начальник табору Гузинець Наталія Іванівна познайомила всіх з режимом роботи табору, зі складом працівників, з деякими проектами дозвілля. Пісні звеселяли, жарти піднімали настрій, танці захопили у свій полон... А солодощі додали драйву!

Пісенька літнього табору

 

Ми йдемо щасливі,
ми йдемо веселі,
сонечко привітне
нам киває вслід.
Літній табір кличе
у свої оселі
діток галасливих
на смачний обід.
Крізь ліси зелені,
вікові діброви
дружно ми крокуєм,
пізнаємо світ.

Більше фотоматеріалів тут..https://picasaweb.google.com/111281302996690837316/Camp__1#
Основні завдання: 

1. Використання дитячого оздоровчого закладу як стартового майданчика в пошуках дитиною можливостей для позитивної самореалізаціі, цікавого й корисного проведення вільного часу; залучення дітей у процес самореалізації в певних видах діяльності, що сприяло б дбайливому ставленню, примноженню та збереженню їхнього здоров'я.

2.Створення, вдосконалення та відпрацювання ефективних технологій, методик роботи, організації взаємодії дитячого
та дорослого колективів.

3.Створення оптимальних рекомендацій щодо здорового способу життя: відпрацювання спіль­них дій дорослих і дітей у цьому напрямі. 

4. Пошук нових форм пропаганди здорового способу життя.

Учасники:

дитячий колектив оздоровчого закладу, педагоги в загонах; медичний персонал; інструктори з фізкультури і спорту; керівники гуртків і спортивних секцій; залучені фахівці (психологи, соціальні педагоги (працівники), працівники Центру здоров'я.

Напрямки роботи:

·        духовне здоров'я;

·        морально-етична поведінка;

·        психічне здоров'я;

·        соціальне здоров'я;

·        особистісне здоров'я;

·        екоздоров'я;

·        етноздоров'я (зокрема чистота мови);

·        фізичне здоров'я (зокрема профілактика шкідливих звичок).

Тематична зміна

"Здорово жити здорово!"

Мета: забезпечити комплексне оздоровлення дітей, формувати в них навички здорового способу життя, вміння цікаво та корисно проводити вільний час, систематизувати знання дітей про звичаї та традиції українського народу, виховувати почуття дружби, колективізму, дбайливе ставлення та збереження свого здоров'я.

Загін "Смішинки"

Більше фотоматеріалів тут..https://picasaweb.google.com/111281302996690837316/Camp__1#
Загін "Люкс"
Ігри та розваги в шкільному таборі

Естафета

Створюються дві команди. Гравці шикуються один за одним. На відстані від кожної команди розташовують предмет (м’яч або кубик). Перший гравець кожної команди повинен дострибати на одній нозі до предмета, взяти його, повернутися на своє місце і передати предмет наступному гравцеві. Завдання виконує по черзі кожний гравець з обох команд. Перемагає найспритніша команда, яка першою завершила гру.

Рівновага

Усі учасники (їх може бути необмежена кількість) розташовуються на відстані розведених у сторони рук одне від одного. Ноги разом, руки розведені в сторони. Гравці заплющують очі. За командою ведучого дещо піднімають праву ногу, утримуючись на одній лівій. Ведучий подає команду «Ногу вперед, назад, убік!..» Гравці виконують команди із заплющеними очима, балансуючи при цьому руками. Виявляється, що це не так просто. Незабаром більшість гравців не витримують напруження стояти на одній нозі, гравці стають на обидві ноги або спираються на праву ногу, чого, за правилами, не можна припускати. Хто не встояв на одній нозі — залишає гру.

Змія

Усім учасникам необхідно утворити «ланцюжок». Ведучий звертається до одного з учасників: «Я — змія, вчора я бродила, десь-то хвіст свій загубила... Ти будеш моїм хвостом?» Учасник стає за спиною ведучого і міцно тримає його за талію. Ведучий послідовно звертається з такою пропозицією до всіх учасників. Урешті-решт утворюється довга колона — «змія». Ведучий починає бігати, виконувати різні рухи, стрибати в різні боки та ін. Якщо у «змії» «відвалюється» «хвіст», то ведучим призначається учасник, від якого цей «хвіст» «відвалився».

Кулька

Учасники гри рівномірно розташовуються на майданчику. Хтось із гравців бере кульку і розпочинає гру. Гравці перекидають кульку одне одному, однак рухатися не можна, навіть не можна відривати ступні від підлоги або землі.

Той, хто зрушив з місця або останнім торкнувся кульки перед її падінням, отримує штрафне очко.

Лінія

Усі учасник гри розташовуються на одній лінії — обличчям в один бік. Усі, крім ведучого, мають заплющити очі. За командою ведучого гравці підстрибують на місці, повертаючись на стільки градусів, скільки визначить ведучий. Наприклад, на 90° — праворуч, на 180° — ліворуч, на 360° — праворуч тощо.Почувши команду ведучого «Розплющте очі!», усі її виконують і уважно дивляться, хто стоїть не так, як усі. Цей учасник залишає гру. Гра триває, доки не залишаться троє гравців, — вони й оголошуються переможцями.Тим, хто програв, мабуть, не завадить повчитися математики, щоб зрозуміти поняття «градус».

Полонені (бранці)

Гравці об’єднуються у дві групи і розташовуються шеренгами — одна група проти другої.Останній по порядку гравець однієї з команд бере м’яч і кидає його гравцеві напроти себе. Гравець ловить м’яч і кидає його наступному гравцеві напроти тощо. Якщо хтось не спіймав м’яч, його вважають «бранцем» і переводять до команди суперника. Перемагає та команда, яка «виб’є» більшу кількість гравців суперників.

Ходіння по паперу

Учасники об’єднуються у дві команди для проведення естафети.За сигналом перші гравці із кожної команди розпочинають пересування до фінішної лінії й назад. Гравці рухаються, долаючи перешкоди, але ступати необхідно тільки на аркуші паперу.Спершу потрібно стати обома ногами на один аркуш, а другий покласти перед собою. Потім гравець стає на аркуш, що лежить позаду, і кладе його поперед себе, знову стає на нього обома ногами тощо. Перемагає команда, учасники якої першими фінішували.

 «Кіт» і «миша»

Спочатку необхідно утворити пари учасників, а потім, ставши парами, утворити два концентричних кола (одне в одному). Учасники в парах стають одне за одним: перший обличчям до центра, другий — йому в потилицю. Має залишитися двоє вільних гравців. Один призначається на роль «кота», другий — «миші». «Кіт» женеться за «мишею». Торкнувся «миші» — вона вважається спійманою і залишає гру. Однак, «миша» може сховатися в «нірку». Для цього їй потрібно стати попереду будь-якої пари гравців. У цьому випадку на роль «миші» призначається третій учасник, який стоїть позаду. Він стає «мишею» й утікає від «кота». Моторному «котові» вручається приз.

«Ворони» і «горобці»

Птахи — найпрудкіші істоти. Спробуймо набути таких самих рис.

Спочатку всі учасники об’єднуються у дві команди. Одна команда — «горобці», друга — «ворони». Для гри призначається ведучий. Якщо ведучий говорить: «Во-ро-ни!», то вони тікають, а «горобці» наздоганяють їх. Перемагає та команда, яка спіймала більшу кількість гравців команди-суперника.

Оригінальне знайомство

За допомогою лічилки або жеребкування визначається той, хто розпочинає гру. Гравці утворюють коло. Перший гравець повинен увійти в коло і назвати своє ім’я, причому таке ім’я, яке йому до вподоби (наприклад, панібратське «Льоха» або шанобливе «Олексій»). Окрім того, гравець супроводжує свої слова жестом або рухом, які, на його думку, в якийсь спосіб характеризують

У цій досить відомій грі іншого гравця. Це може бути кивок головою, помах рукою, реверанс або будь-який інший жест або рух. Завдання другого гравця, перш, аніж назвати себе, точно відтворити все, що імітував і говорив попередній гравець. Наступні гравці по колу копіюють імена і жести своїх попередників (принцип «снігової кулі»). Той, хто заплутався, залишає гру. Гра вважається завершеною, якщо всі учасники представилися. Гравці, які вибули з гри, мають бути оштрафовані (в який спосіб — вигадайте самостійно).

Електричний струм

Гравці сідають, беручись за руки та утворюючи коло. Ведучий стоїть у центрі кола і спостерігає за грою. Зміст її такий: перший гравець стискає гравцеві-сусіду праворуч руку, той передає імпульс стискання наступному. Таким чином, «ланцюжком» гра продовжується. За сигналом «Стоп!» гру зупиняють, а ведучий повинен відгадати, хто саме останній стиснув руку сусідові. Якщо відгадав, ведучим призначається той, кого назвали. Якщо ведучий припустився помилки, то він продовжує своє спостереження.

Голоси предметів

Чи можуть почуті звуки надихнути на створення цілої історії?

Спробуймо! У грі беруть участь 6–20 дітей у віці від 10 років. Необхідно призначити ведучого — бажано, кого-небудь із батьків або інших дорослих. Ведучий торкається різних предметів олівцем, постукуючи по предметах, а гравці, сидячи із заплющеними очами, після кожного торкання відгадують предмет. Команді, яка першою відгадає, нараховується очко. А потім за декількома різними звуками кожен намагатиметься відтворити якусь історію (в якій використовуються відгадані речі). Ведучий визначає того, хто матиме найвиразнішу історію з найбільш відповідними звуками. Перемагає команда, яка вигадає найкращу історію про звуки.

Всі можуть почуватися справжніми акторами, відтворюючи щось виняткове і неповторне.

Загін "Бджілки"

Більше фотоматеріалів тут..https://picasaweb.google.com/111281302996690837316/Camp_3

Кожен такий День проводився під певним гаслом:
  • День спорту – гасло «В здоровому тілі – здоровий дух»,
  • День відкриття табору – гасло «Давай знайомитися знову»,
  • День індіанських племен – «Всі культури нам близькі»,
  • День сміху – «Краще луснути від сміху, ніж померти від нудьги»
  • День інтелектуала – «Мислю, а отже існую»,
  • День краси – «Краса врятує світ»,
  • День туриста – «Подорож цікава, коли разом»,
  • День Нептуна – «Ми веселі, ми бадьорі, наші настрої в мажорі»,
  • День казки – «Немає дитинства без казки»,
  • День мистецтв – «Проймемо душу прекрасним»,
  • День героїв «Віддати шану – наш обов’язок»  (до 65-річчя Перемоги),
  • День безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я — найвища цінність – це здоров’я.

Майже кожного дня з вихованцями табору проводилися конкурси, до яких діти завзято готувалися, проводилися різні спортивні змагання. Жодна перемога – чи то колективна, чи то особиста – не була залишена без уваги. Загони та діти-переможці нагороджувались грамотами, дипломами та ще й солодкими або фруктовими призами. Хто одержує найбільше відзнак та набирає найбільше балів, тому присвоюється звання «Чемпіон табору» та вручається спеціально виготовлений значок. Завдяки конкурсній роботі діти з охотою відвідують наш табір. Все, що складає насолоду життя в пришкільному таборі є результатом чіткої, обдуманої роботи колективу вчителів, які вважають, що пришкільний табір – це місце, у якому проходить робота з організації змістовного дозвілля та виховання свідомих громадян незалежної України.
Особливу увагу приділили патріотичному вихованню, національній самоідентифікації, самоусвідомленню, символам та традиціям України, вшануванню пам’яті героїв, що загинули за Вітчизну. Кожен день у таборі насичений новими подіями, враженнями, почуттями. Хочеться подякувати всім працівникам табору за натхненну роботу. За час табірної зміни діти потоваришували, краще пізнали один одного, навчилися працювати у колективі, дізналися багато цікавого, розкрили свої таланти та вподобання, усвідомили важливість здорового способу життя, піклування про здоров’я змалечку. Вони вже зараз цікавляться, чи буде і  наступного року працювати табір, планують свій майбутній червневий відпочинок.

Табір зачиняє свої двері. Закінчується зміна… До зустрічі, наступного червня!

Переглядів: 848 | Додав: MS_creative | Рейтинг: 5.0/4 Поділитися:
Всього коментарів: 0
avatar