Головна » 2013 » Декабрь » 11 » Школа молодого вчителя
14:01 Отрмати версію для друкуДрукОтримати PDF версію веб-сайтуPDF
Школа молодого вчителя

Бурхливий розвиток програмно-технічних засобів створення, збереження й обробки інформації у світі дедалі швидше змінює орієнтації сучасного суспільства. Входження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у різні сфери діяльності людини не оминає і галузь освіти. У зв’язку з цим особливого значення набуває переорієнтація мислення сучасного викладача на усвідомлення принципово нових вимог до його педагогічної діяльності, готовність використовувати ІКТ як допоміжний навчальний ресурс.

5 грудня 2013 року в Макарівській  ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулось  засідання РДА «Школи молодого вчителя» на тему «Підготовка вчителя до  уроків  з використаннм інформаційно-комунікаційних технологій». 

Завідуюча РМК Диганич Г.І. ознайомила слухачів з планом роботи засідання. Майстер класи у групах проводили методисти РМК  Фаринич В.І.,  Возняк Л.І., Абель М.К. 

Директор школи Гранчак В.М. презентував роботу навчального закладу, наголосив, що проблема школи  «Формування особистості учнів шляхом використання ефективних форм і методів навчання та виховання» включає використання ІКТ, що значно полегшує роботу вчителя і допомагає  урізноманітнити  форми і методи викладання.

До уваги слухачів було представлено ряд відкритих уроків: урок інформатики  у  5 класі на тему «Операції над вікнами. Робота  з вікнами та їх об’єктами» (вчитель Мейсар С. Ф.), урок англійської мови  у 7 класі на тему: «Everything about Food» (вчитель Фазекош В. І.), урок з фізики у  9 класі на тему: «Робота і потужність електричного струму» (вчитель Борбель А.Ю.); заняття з елементами тренінгу для практичних психологів на тему: «Роль практичного психолога у навчальному закладі» Шебела М.І.

Також презентували використання ІКТ у позакласній роботі Печора Н.І. – керівник пошуково-дослідницької роботи  учнів експедиційного  загону «Пам’ять» та «Book trailer» - створення електронної книги, шкільний бібліотекар Мейсар Н.І.

Слухачі школи активно попрацювали в групах. Під керівництвом методиста РМК Фаринича В.І.  було здійснено аналіз уроку з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Возняк Л.І - методист РМК, провела майстер-клас  з особливостей підготовки вчителя та проведення уроків з використанням ІКТ.

Підводячи підсумки  засідання «Школи молодого вчителя», завідуюча РМК Диганич Г.І. наголосила, що ІКТ здебільшого розраховані на самостійне активне сприймання та засвоєння учнями знань, умінь і навичок. Уже сама побудова, дидактичне спрямування та розв’язання навчальної (наукової) проблеми передбачають активну розумову діяльність учнів.

Ми можемо довго дискутувати з приводу ефективності інформаційно – комунікативних технологій на уроках, але не використовувати їх не маємо права, бо вони стрімко ввійшли в усі сфери нашого життя. Вони спрощують спілкування і співробітництво, стають визначальними в економіці і на виробництві, займають центральне місце у процесі інтелектуалізації суспільства, розвитку його системи освіти і культури.  

    

Переглядів: 610 | Додав: MS_creative | Рейтинг: 5.0/6 Поділитися:
Всього коментарів: 0
omForm">
avatar