У 2021/2022 навчальному році педагогічний колектив Макарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів продовжує роботу:

 - досягнення головної мети i головних задач, які визначаються нормативними документами про школу нового типу, Конституцією України.

- удосконалення системи організаційно - педагогічних та економічних факторів, які характеризують роботу школи;

- удосконалення керівництва і контролю інноваційним розвитком школи нового типу;

- застосування методики нової технології оцінки рівня засвоєння і якості знань, вмінь та навичок учнів шляхом проведення зрізів знань;

 На виконання Законів Конституції України, Закону України "Про освіту", передбачається визначення загальних підходів та удосконалення управління спеціалізованою школою, яке спрямовується на організацію та забезпечення оптимальних умов функціонування школи, реалізації прав учнівської молоді на здобуття повної загальної середньої освіти, створення механізму системної саморегуляції.

Основні завдання та форми методичної роботи школи

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ:

- забезпечення високого наукового та методичного рівня викладання;
- оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;
активізація роботи школи молодого вчителя “На шляху до майстерності”;
активізація роботи предметних методичних комісій та творчих груп вчителів з актуальних питань навчально-виховного процесу;
активізація роботи вчителів щодо розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;
впровадження в навчальний процес особистісно – орієнтованих технологій;
організація, інформаційно – методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та програм з питань соціального захисту дітей.

          Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям  у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок, вмінь. Для підвищення ефективності функціонування системи           науково – методичної    роботи   у   навчальному       закладі при   плануванні роботи враховувалися вимоги, які випливають з об'єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів.
           
Планування науково - методичної роботи будується на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів,  їхніх потреб та пропозицій. Моделювання динамічної структури, змісту й форм науково - методичної роботи відбувається з урахуванням результатів аналізу,  освітніх потреб суспільства, науково - методичної проблеми школи й відображене в річному плані роботи школи.

У методичній роботі враховано індивідуальні  (діагностування, наставництво, самоосвіта,  конкурс «Учитель року»,  атестація, індивідуальні консультації,  співбесіди, творчі звіти,  видання методичних посібників, практичний показ інноваційних методів педагогічної праці на уроках, в  позакласній роботі ),  групові (методичні об'єднання,  творчі групи, семінари – практикуми, « Школа педагогічної майстерності»,«Школа вдосконалення майстерності», «Школа становлення молодого вчителя»,  лабораторія інноваційних технологій, видання методичних посібників) та  загальношкільні форми роботи (педради, інструктивно - методичні наради, методичні виставки, предметні декадники, педагогічні читання, „круглі столи", огляд методичної літератури). 

Керує науково-методичною роботою методична рада школи, до складу якої включено майстрів педагогічної праці, керівників шкільних методичних об'єднання. ЇЇ засідання проводяться згідно плану, який затверджується на початку нового навчального року. Організаційним центром методичної роботи з педагогічними працівниками в закладі є шкільний методичний кабінет. Його головна мета – створення інформаційно-методичної бази для вчителів, удосконалення їхньої професійної майстерності та самоосвіти.

Методичні об'єднання  - головна форма науково - методичної роботи школи. Їх діяльність спрямована на вирішення таких завдань: забезпечення засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів навчання та виховання школярів; постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально - виховного  процесу ; обмін досвідом, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання  й виховання; забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії і практики; створення умов для самоосвіти вчителів,  здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.

У Макарівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів функціонує 4 шкільні методичні об'єднання:

- МО учителів початкових класів;

- МО учителів суспільно-гуманітарного циклу;

- МО учителів природничо-математичного циклу;

- МО класних керівників

 

ФОРМИ  НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ  РОБОТИ:

колективні  форми  роботи:

- педагогічна рада;
методична рада;
методичні оперативні наради;
психолого – педагогічні семінари;
педагогічні виставки;

групові  форми  роботи:

- предметні методичні комісії;
творчі групи;
школа молодих учителів;
предметні тижні;
семінари-практикуми;
педагогічні читання;

індивідуальні  форми  роботи:

- методичні консультації;
співбесіди;
наставництво;
аналіз уроків;
- робота над науково-методичною проблемою;
- атестація вчителів;
курси підвищення кваліфікації;
творчі звіти;
самоосвіта вчителів.