2021-2022 навчальний рік
ШКОЛА - ЦЕ ПРОСТІР ЖИТТЯ ДИТИНИ; ТУТ ВОНА
НЕ ГОТУЄТЬСЯ ДО ЖИТТЯ, А ПОВНОЦІННО ЖИВЕ,
І ТОМУ ВСЯ ДІЯЛЬНІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
ВІДБУВАЄТЬСЯ ТАК, ЩОБ СПРИЯТИ СТАВЛЕННЮ
ОСОБИСТОСТІ ЯК ТВОРЦЯ І ПРОЕКТУВАЛЬНИКА
ВЛАСНОГО ЖИТТЯ
Одним із основних шляхів реформування процесу виховання є створення в кожній школі власної виховної системи.
Виховна система школи – спосіб організації життєдіяльності та виховання всіх членів шкільного співтовариства, сукупність взаємодіючих компонентів, що і сприяє розвитку особистості та колективу.
Школа потребує системного новаторського забезпечення виховної роботи, ґрунтується на демократичних засадах, залучає кожного учня до значущої для нього діяльності. Педколектив школи всіляко сприяє відродженню й утвердженню духовної культури, формуванню фізично здорового, духовно багатого покоління, яке шанує свою громадянську, національну й особисту гідність.
Колектив освітян школи планує свою діяльність так, щоб учні набули безпосереднього досвіду соціалізації. Основним об'єктом психолого-педагогічного проектування є виховний процес, який становить частину виховної системи.
Колектив освітян школи планує свою діяльність так, щоб учні набули безпосереднього досвіду соціалізації. Основним об'єктом психолого-педагогічного проектування є виховний процес, який становить частину виховної системи.
Головна мета виховання учнів школи на сучасному етапі - створення належних умов для пошуку, виховання і розвитку інтелектуальних, художніх, спортивних здібностей обдарованої учнівської молоді.
Основними ключовими напрямками є: створення сприятливих умов для особистісного ставлення та всебічного розвитку кожної дитини; пріоритетний напрямок національно-патріотичного, родинного і громадянського виховання, спрямоване на формування активного громадянина, підвищення рівня правової культури учнів.
3. Свято Осені
5. День Вчителя
Більше матеріалів: