14:01 Школа молодого вчителя![]() ![]() | |
5 грудня 2013 року в Макарівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулось засідання РДА «Школи молодого вчителя» на тему «Підготовка вчителя до уроків з використаннм інформаційно-комунікаційних технологій». Завідуюча РМК Диганич Г.І. ознайомила слухачів з планом роботи засідання. Майстер класи у групах проводили методисти РМК Фаринич В.І., Возняк Л.І., Абель М.К. Директор школи Гранчак В.М. презентував роботу навчального закладу, наголосив, що проблема школи «Формування особистості учнів шляхом використання ефективних форм і методів навчання та виховання» включає використання ІКТ, що значно полегшує роботу вчителя і допомагає урізноманітнити форми і методи викладання. До уваги слухачів було представлено ряд відкритих уроків: урок інформатики у 5 класі на тему «Операції над вікнами. Робота з вікнами та їх об’єктами» (вчитель Мейсар С. Ф.), урок англійської мови у 7 класі на тему: «Everything about Food» (вчитель Фазекош В. І.), урок з фізики у 9 класі на тему: «Робота і потужність електричного струму» (вчитель Борбель А.Ю.); заняття з елементами тренінгу для практичних психологів на тему: «Роль практичного психолога у навчальному закладі» Шебела М.І. Також презентували використання ІКТ у позакласній роботі Печора Н.І. – керівник пошуково-дослідницької роботи учнів експедиційного загону «Пам’ять» та «Book trailer» - створення електронної книги, шкільний бібліотекар Мейсар Н.І. Слухачі школи активно попрацювали в групах. Під керівництвом методиста РМК Фаринича В.І. було здійснено аналіз уроку з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Возняк Л.І - методист РМК, провела майстер-клас з особливостей підготовки вчителя та проведення уроків з використанням ІКТ. Підводячи підсумки засідання «Школи молодого вчителя», завідуюча РМК Диганич Г.І. наголосила, що ІКТ здебільшого розраховані на самостійне активне сприймання та засвоєння учнями знань, умінь і навичок. Уже сама побудова, дидактичне спрямування та розв’язання навчальної (наукової) проблеми передбачають активну розумову діяльність учнів. Ми можемо довго дискутувати з приводу ефективності інформаційно – комунікативних технологій на уроках, але не використовувати їх не маємо права, бо вони стрімко ввійшли в усі сфери нашого життя. Вони спрощують спілкування і співробітництво, стають визначальними в економіці і на виробництві, займають центральне місце у процесі інтелектуалізації суспільства, розвитку його системи освіти і культури. | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Всього коментарів: 0 | |